Exclusivitati
DasLight Special Edition for eXp Faital PRO Sennheiser - dealer autorizat LD-Systems / Microfoane / Boxe / Yamaha

Politica de returnarea

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in termen de 10 zile de la data livrarii, suportand costurile de expeditie tur-retur; valabil doar pentru persoanele fizice ce au plasat comenzile online sau telefonic. Produsele cumparate din magazinele noastre fizice nu se aplica termenul de returnare in 10 zile.

NU se pot returna produsele sensibil igienic, cum ar fi: ancii, casti in-ear, fluierasi, ocarine, naiuri, dopuri urechi, mustiucuri, muzicute, kazoo, drambe, triole, camertoane.

Nu se admite returnarea produselor desigilate din categoria CD-uri, DVD-uri, software sau produse similare cu licente software.

Nu se accepta returnarea pentru produsele care nu exista in sotcul si oferta curenta, produse pentru care se solicita plata in avansa sau care se aduc din diverse depozite la cererea expresa a clientului.

In cazul returnarii produselor livrate gratuit de catre DiscoSystem, clientul este obligat sa suporte cheltuielile de livrare si returnare. Costurile implicate cu returnarea produselor care fac obiectul garantiei sunt suportate de client. DiscoSystem isi asuma costul transportului produselor doar daca produsul a ajuns defect la client, clientul fiind obligat sa anunte defectiunea in maxim 48 de ore.

Produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original cu toate accesoriile, documentele si etichetele intacte si fara sa prezinte semne de uzura sau deterioarare.

Expedierea returului se va face prin acelasi agent/curier prin care a fost livrat produsul. DiscoSystem va returna clientului contravaloarea produselor returnate in 30 de zile de la data primirii returului.

DiscoSystem poate refuza returul sau opri un cost de restocare din valoarea produsului returnat, daca se observa ca produsele returnate au deficiente de functionare datorita utilizarii sau deficiente legate de aspectul fizic al produselor.

Returnarea produselor in garantie:

Produsele in garantie care prezinta defectiuni pot fi returnate atat timp cat indeplinesc toate conditiile specificate in certificatele de garantie, plata expedierii tur-retur fiind suportate de client.

Reparatia sau inlocuirea produselor se va fate in 21-30 de zile. Produsul va fi inlocuit cu unul nou daca repararea nu se poate realiza in termen de 30 de zile.

Newsletter
Aboneaza-te la newsletter pentru
utlimele oferte si noutati!
Producatori